30 maj'

Jag tror att det är någon som fyller 18 idag.
Grattis, M. ♥


Filmfestival på folkets hus igår, så jag satt och väntade på Lina i solen på stora torget :)

Sen gick vi till Folkets Hus och satte oss i solen innan vi gick in.

The one and only, Lina Logren!

Sen gick vi in och kollade på en lilla invigningen och kollade på alla filmer som de hade just då.
Sen paus på 10 minuter, sen gick vi in till ett annat rum med andra filmer, sen lunch så då gick vi till
sibylla och köpte korv och strips ;D



Sen köpte vi jordgubbar, Polska var de också, så vi fick bara lägga ut 19 :- , Amazing! ;)



Sen kom Emil..

..Och Matilda och joinade oss :)




Jordgubbar, sol och gyllene tider=♥


Paula :)


Jasmine :)

Sen orkar jag inte, och har inte heller tid för den delen att lägga in fler :)
Härlig dag iallafall!

Sen kanske seaside ikväll med boström :*


Kommentarer
Postat av: you know who :D :D hoströvishost

du måste lägga ut dom sensuellabilderna oxå ju!! :D dom är ju snygga jämfört med den du lagt upp på mig nu -.-

2009-06-01 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0