3 maj

Idag va bror, hans tjej och dotter hit :)) Peter skulle tydligen hjälpa min far att bygga ngt. Huh. Så vi tjejer gick upp till bondgården som ligger lite bortanför oss. Och sen stack vi till sjön, inte lika roligt att gå dit idag eftersom vädret sög lite. Skit samma ;)
Imorgon fyller Tuva 4 år oxå, så de är ngt kalas hos henne :) mysigt. För dom som ska gå dit iaf ;p
Och idag skulle egentligen Bea fått barn, om det var så som dom sagt, men det är ju nt spec ofta det händer, men ändå ;) ändå dags för henne snart ;D så min andra brorsa, Beas pappa och tjej(fru? :p)  kanske kmr till helgen, ifall hon får innan det dvs, vilket jag tkr låter mkt bra eftersom jag saknar min lilla tobbebjörn ;) haha! =) 

aja. duscha nu, som jag inte alls tänkt på att göra idag, men aja. 
Sen ska jag nog kolla på R.T.T, och det finns ett ord som heter besatt, vilket jag är nu ungefär. Har sett den en gång idag redan >< huh. 

♥  

Kommentarer
Postat av: Paula

Jag vill ha RTT <3

2009-05-03 @ 21:49:35
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0