28 maj' 11s-dagarkvar

shulululu!

Kom hem från skolan nyss typ, fick lov att ta bussen till korsgården eftersom vi bor på helt värdelöst ställe som inte har några bussar som går förns vid 14.13.. Pappa kom och hämtade mig från korsgården iallafall. Hade kunnat gått därifrån men hade ingen större lust, det regnar ju! >< :)
Mitt paket från zoovillage har kommit iallafall, så pappa ska antagligen hämta ut det idag eller imorgon :)
Fick lov att kolla på postens hemsida ifall det har kommit, har liksom inte fått någon avi därifrån.
Kan nog vara att det inte gick att byta adress från där vi bodde förut. Aja, det har kommit iallafall :))
Nu ska jag fortsätta skriva på min svenska, ska ha mvgx100 på dehär! >< ;)

Och imorgon äre filmfestival på ett ställe jag inte minns vad det heter! Haha, så klassen ska dit iallafall. Men jag kan tänka mig att många skiter i det, men det blir bara mer plats åt mig ;)

Kim & CO kommer hit imorgon också ;D Likeit.

Va inte så jävla bittra. Jag menar, vafan äre med er?!



 



tryckhärjao!



igår

Kommentarer
Postat av: Paula

Gillar bilden :D

2009-05-28 @ 22:26:02
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0