27 maj' 12s-dagarkvar

älskardenna
tyvärr kan bara spotifyare lyssna eftersom Youtube suger.



Iallafall så var det en lång dag i skolan idag, började med mediakunskap där vi fick kolla på film och vi fick reda på våra slutbetyg typ, fick mvg! ;D haha! (y)
Sen idrott där vi spelade brännboll inomhus(?)  ja ja. Mitt lag förlorade :/ Men jag va king iallafall. Huh..
Sen hade vi svenska, då jag och Lina stack ner till mediahuset, jag spelade spel och hon höll på med sin hemsida som vi gör på datakunskapen.
Kände mig grymt effektiv, ska börja skriva på min svenskarapport kanske? Ska ju vara inne på fredag. Hmm.
Sen mediakommunikation, kollade på klart på The Shining där, och fick även reda på betygen där, "bara"  G men hellre det än IG iallafall ;D haha.
Sen gick jag ner i regnet med Lina, väntade på min buss och gick sen hem, regnade inte då iallafall, tur! ><


NU: Svenska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0