20 maj

Sitter här och typ hyperventilerar.
Jag är ensam hemma och jag är fan livrädd, och det har inte ens blivit mörkt än.
Jag tror alltid att de är någon som står utanför och tittar in på mig och att någon snart kommer bryta sig in.
Så pappa jobbar och mamma ligger på sjukhuset. Vemfan ska komma och rädda mig när något händer? ><
Jag kommer aldrig kunna bo ensam, jag har 3 alternativ. Bo hemma med mamma och pappa hela livet, flytta ihop med någon i en lägenhet som dom i Vänner typ, eller ha en kille att bo med, när jag nu ska flytta hemifrån. Eller så får jag ha en vakt utanför min dörr 24/7.

Nej, det här går inte, jag kommer börja gråta snart. Ska sätta mig nu och kolla på det sista som är kvar av Rush Hour 2.
Älskar dom filmerna ;) :)

Om jag lever imorgon återstår att se..

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0