2 maj' rättvik

Stack alltså till Rättviks marknad med jessica idag :))
Eller, först så skulle vi mötas vid j-vägsstationen, jag kom dit helt vanligt, hon stod och väntade på mig (oxå som vanligt......) och när bussen typ skulle komma inom 5 minuter så märker jag att jag glömt mitt busskort, bankkort och pengar Hemma... Såå typiskt mig att jag blev inte speciellt förvånad eller "sur" för den delen, men jessica blev nog, hon suckade till ett antal ggr ;) haha. Aja.
Så pappa fick bestämt åka hem och hämta det åt mig, komma ner till stan och ge mig allt, sen går jag och jessica runt på stan, köpte ett linne och en annan tröja typ.
Sen gick vi till bussen, och inser att vi kollat fel tid totalt, så den skulle gå ETT BRA tag senare, så vi åker upp till mcd för att äta medans vi väntar på bussen till r-vik.
Men bestämmer sen att gå till ica maxi och köpa korv ist, så ja, det gjorde vi, gick sen ner på stan, och väntar på bussen till r-vik, som då skulle gå 15.22, och den kmr.
Snacka om att vi blev glada efter alla om och men.
 Men när vi väl kommer på bussfan så vare jävligt varmt, och Alla klagade typ i bussen på vägen dit om hur varmt det var och någon hade en katt med sig som pep hela tiden, stackarn.
Aja, kom väl fram efter ett tag, gick inte runt länge alls, sen satte vi oss vid en sten, satt där i typ 40 min, helt utmattade efter.. ingenting?? huh.
Sen var jag tvungen att gå och köpa min efterlängtade sockervadd, de få minuter den fanns på den där papperspinnen var jag in heaven. Haha, låter som värsta fettot (y)
Sen satte vi oss vid stenen igen, sen gick vi till bussen för att åka hem igen, men då var det kallt på bussen ist och en tant, kvinna, tjej, flicka jag vettefan va det var, såg ut lite som allt, som iaf satt och glodde på oss. Irriterande ><
Sen mötte jag mami & papi på j-vägsstationen och åkte hem. 
Nu sitter jag här och lyssnar på J.C som just nu är min guuud! ;'o 


Eller varför inte köpa en sån här? ;D haha.


Eller denna från onoff för 495:- ? ;)  hahaha.

Min nya älskling btw ;o

aja, kolla på film med mor&far nu tror jag. huh.

Kommentarer
Postat av: jessicaboström

NEEE, jag var inte sur de var bara lite kul !hahah

VI ÄR BÄÄÄST mjaaaaoowww <3

2009-05-03 @ 19:43:36
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0