19 maj

Håller på med min mediakommunikations uppgift, och min spotify funkar typ inte :(
Jag deppar alltså ihop här.
Men jag pratade med mamma nyss, hon åkte in idag igen och hon ska opereras imorgon efter många om och men.
Så bara för att jag har hjälpt henne massor, och kommer göra det ett bra tag till så fick jag beställa hem en tröja, så jag beställde en från Ed hardy på zoovillage. Inte för att jag hjälper henne för att få saker men man tackar inte nej till en E.H ;)
Köpte en sak till en annan också. Jag tycker den är snygg, får se om den som ska ha den också tycker det. Huh...

Orientering på idrotten imorgon, och jag har endast dåliga minnen från orienteringstiderna på högstadiet, typ att tappa bort sig så mycket och sen inse att du är borta i sveden. Tänk, från hälsingberg till sveden? :p vafan.
Jag svimmade också, hade inte ätit på hela dagen, och det gjorde att jag kom försent till nationella i engelska, men Bärbel älskade mig så hon vart inte sur iallafall ;D :o :p
Aja , nu ska jag slipa lite på mediakommunikationen =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0