16 maj

Jag skulle lätt kunna bryta ihop nu


* Har en redovisning med Paula på måndag, vi är inte klara för vi har bara varit på lektionerna tillsammans 2 gånger
* Har nationella prov på tisdag
* Har en affärsanalys som ska vara klar på onsdag
* Har en svenskarapport som ska vara klar någon gång
* Idrottsprov den 29e maj
* Skriva en uppsats på engelskan 2 juni.


Men nu är jag ändå glad, för mamma och pappa har 'lovat', eller rättare sagt tillåtit mig till en sak som jag förhoppningsvis ska göra så fort jag har pengarna till det, kmr bli feeett ;) om jag får säga de själv.

Så nu ska jag skriva på min svenskarapport, för att jag vill och inte för att jag måste. Haha, vilken nörd jag är.
Sitter hemma en lördag'kväll' och skriver på skolarbeten, fan va lamt.
Bara för det ska jag bli aspackad och röka sönder mig själv nästa helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0