13 maj

Här sitter de en trött och hungrig Nathalie, men som inte kan äta för hon mår dåligt.
Men ska iallafall försöka få i mig nudlar ;) haha. De är nice.

Åkte och kollade mina ögon idag, hade ett LITET synfel som gjorde att jag fick ont i huvudet, så nu ska jag börja använda glassögon när jag läser, kollar på tv, sitter vid datan och gör småsaker liksom. Så jag fick med mig hem 4 bågar som jag ska testa, sen så fixar dom glaset och jag ska la försöka bestämma mig om vilka bågar jag ska ha. Aja, det fixar sig la :))
Sen åkte jag och pappa och hämtade mamma på lasarettet, hon fick tydligen åka hem idag, men hon ska opereras nästa onsdag. Hon har lite svårt att gå med kryckorna för hon är ovan, men det ordnar sig :)
Jag ska iallafall försöka hjälpa så mycket jag kan, för jag älskar min mami! ♥
 
Bara 2 lektioner imorgon, och på fredag är vi lediga. Jag gillare. 
 

Renegade Five - Running In Your Veins ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0