11 maj

Stack efter mediakunskapen idag, drog sen till mamma och roade henne lite.
Sen kom pappa, Linda och Josefine.
Sen väntade vi på att få träffa Bea, Peter och deras lilla nyfödda pojke ;D
Tillslut kom dom ner, och fyyyyyfan va söt han va.
Jag skulle kunna ha lagt honom i min ficka, så liten och så små fingrar, åh herregud.
När man ser en sån liten krabat så vill man ju bara käka upp honom, eller åtminstone gnaga lite på de små fingarna.
Haha. Ge mig en unge, tack!
( Du behöver inte bli rädd matias, jag kommer inte droga ner dig och göra saker med dig och 9 månader senare föda din unge. Haha :D )


Och jag har mått dåligt typ hela dan, ont i huvet och mått allmänt kasst.


Imorgon så drar jag iaf till sågmyrish, till M'ish och sleepish där I guessish. Haha.
Jag är nog lite drogad just nu. Eller trött. Same sakish.

Kommentarer
Postat av: jessicaboström

HAHA du är knäpp, but i think i liikee uuuuu

2009-05-12 @ 12:40:53
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0