9 mars

tjaao.

Studiedag idag, gaanska så nice! :) Så jag har pluggat, kollat på Vänner och lyssnat på Metallica :)
Imorgon är det datakunskap, sen så är det tydligen ingen MKO då vi ska till aulan på någonting :s vilket jag egentligen inte vill för jag måste/borde skriva mer på min inlämningsuppgift. Aja. Får la se hur det blir med det :))
Och sen Mediaproduktion, graf med Thoore >< haha.

Metallica - Enter Sandman ( Monsters Of Rock, Moskva -91 )



Metallica - Enter Sandman (Globen 7 mars -09) | Inte jag som filmat men ändå ;) |



Bilder från cdon.com

Jag vill ha hem den där! NU! :P haha. Men pappa är lite dum av sig, mamma är lite mer åt att "ja, nathalie, köp den du" Pappa tkr det är onödigt! >< *slå* aja. Vi får se (:


“Foto: Jag„  Jag lovar, jag slår den som snor mina bilder ;) haha.


"Foto: Jag„  Jag lovar, jag slår den som snor mina bilder ;) haha.


"Foto: Jag„  Jag lovar, jag slår den som snor mina bilder ;) haha.


"Foto: Jag„  Jag lovar, jag slår den som snor mina bilder ;) haha.


"Foto: Jag„  Jag lovar, jag slår den som snor mina bilder ;) haha.

En helt underbar kväll, skulle göra allt för att få se dom igen :) nästan allt..
Nästa gång dom kommer, I will be there!!! >< :D

Tack för att du följde med Peter!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0