28 mars

På svenskan för typ längesen så skulle man sätta sig typ 2 och 2, och så skulle man skriva en berättelse men man fick inte prata med varandra och man fick bara skriva 2 ord var, och det var en begränsad tid att skriva oxå typ, och början för alla var
"Om jag vann 100 miljoner skulle..." och sjuka som jag och Lina är så blev våran såhär;

"Om jag vann 100 miljoner skulle min häst hångla upp en riktigt kåt svan. Svanen heter Linus, han är kåt! Hästen smekte Linus på rumpan med en läderpiska. Han blev upphetsad och snoppen åkte upp och de började pussa varandra, det blev ett barn till slut. Och de blev en gris. De levde lyckliga i alla sina dagar! SLUT! "
Ja, lite sjuka är vi allt ;) men så äre.


+

=




Kommentarer
Postat av: lina

hahaah we love it!! :D:D:D

2009-03-29 @ 19:49:25
Postat av: Paula

Alla älskar vi sjuka! <3

2009-03-29 @ 19:55:47
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0