27 mars

Sitter här och lyssnar på metallica och dampar my ass off för min msn funkar inte ><
Iallafall så vare mediaproduktion idag, gjorde en Introscen till ett spel med Matilda och Alex, en annan grupp hade hand om ljud och en annan om grafiken. Får la se hure blir ;)
Sen en snabb lunch, sen idrott då vi va i spec hallen och hade ngn slags hinderbana, sen svenska där vi snackade svordomar och kollade på Värsta språket, huh..
Sen så stack jag, P, L & J ner till stan och mötte J och A. Då gick vi in på Ica och köpte glass(!?)
Sen gick vi runt en stund, sen så stack jag och J och fikade, sen så åkte jag hem.. ;) Träffade Cajsa oxå, vilket var tummen upp för jag har nt träffat henne på flera månader :o

Imorn sticker jag till sågmyra, tror jag. Får se om pappa kan driva mig till stan lr ngt.. :) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0