26 mars

Idag var det bara engelska och matte på schemat (y) efter det åt vi, sen så åkte jag och Lina till kupolen, jag köpte en träningsväska typ och högtalare, ALDRIG MER! >< haha. Dumma som Lina och jag är tänker nt på att dom är rätt tunga, så vi gick först ut från där jag köpt dom, sen visste vi inte hur vi skulle kunna gå med kartongen bara sådär, så vi gick till Jula och köpte en stor påse, som vi fick gå runt med >< haha. Såg säkert grymt snyggt ut (y) ;) Sen så fick mami möta upp mig så vi fick gå hem med den från bussen xD men nu är dom i iaf, och mycket bättre låter det än dom jag hade innan >< haha. Aja. Nu ska jag snart äta, sen kika lite film I guess ;) (:

m.k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0