25 mars

Studiebesök på SVT imorse, vet inte om det var kul direkt, men jag skulle gärna vilja pilla på alla knappar som finns, det fick jag inte. Eller dom sa inte att man inte fick det, men jag kan tänka mig.. ;P haha.
Sen idrott, Lacrosse, men jag glömde idrottskläder, duktigt Nathalie! Men jag var med iaf, jag och Jasmine var duktiga och gjorde alla mål (y) otroligt, jagvet! Och jag fick beröm av Willi ;D haha.
Sen lunch, trycka ihop oss flera st, alla från A tog upp all plats -.- ;)
Sen svenska, debatt om massa grejjer, och jag insåg att jag satt i helt fel grupp, så jag fick vara "För" för en grej jag inte va "För" för. hmm.
Sen MDK, vi skulle typ göra reklam för en Mopel, hmm. Det gick ju fint efter ett tag, för Lina var en riktig slyna mot mig, hon fick mig att gråta.... :p nästan.
Och jag och Jasmine tog en liten svängom i datasalen innan dom andra kom in, herregud :o :p haha.
Och nu står det både Paula och Lina på mina bröst, känns riktigt bra! Ska antagligen gå och tvätta bort det nu. Huh..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0