24 mars

Lovar du att vara ärlig? absolut inte.
Du heter: Nathalie
Smeknamn: vet nt, kan la få höra Nath ibland men :p
Låt som när du är ledsen sörjer till? öh, ingen aning.
Beroende av: mkkt.
Vem behöver du mest just nu?: vadå behöver?!
Vad tror folk om dig? sjuk i huvet?!
Stämmer det? ja, sometimes ;)
Vad får du oftast komplimanger för? oj, ingen aning, men ganska ofta för mina ögonfransar?! :P
Vad säger du för att imponera på någon? precis som förut, " How you doin' ?" ;) alla älskar joey ;p
Hur imponerar man på dig? hmm, vet nt riktigt.
Brukar du skratta för dig själv? haha ja..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: haha, okej ;) samma här! Jag vill gå media!! Ni får ju spela in film och grejer :D <3
Var bor du? mitt i arslet av falun! ;)
Trivs du där: hahaha, det är inte ofta det.
Äger du några converse: nej
Sprit, cider, vin eller öl: släng ihop allting ;) hahaha. inte.
Brukar du bli för full: jag är för full varje dag.
Vad har du för mobiloperatör: telia.
Är du allergisk mot något: nej
Har du haft sex idag: nja, jag och lina tog en liten svängom i skolan, men vi blev avbrutna :( :P xD
Nästa mål i ditt liv: slå ihjäl syon och dom som bestämmer om vilka som kommer in på de olika inriktningarna ><
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem de e som ringer, men typ hallå.
Vem ringde du senast? pratar fan aldrig i telefonen typ, men tror M.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: öh, typ, "jag ringer dig snart". eller ngt.
Antal timmar sömn inatt: ingen aning.
Sov du ensam: jao
Brukar du komma i tid: oftast, ja :o
När blev du fotad senast: venne.
Hur känner du dig nu: förbannad är jag >< men lite glad.
Vanligaste färg på dina kläder: svart och vitt ><
Vad tycker du om fötter: ahah, vet nt.
Vad saknar du: usa!
Hade du en bra kväll igår: åhja.
Favoritdryck på morgonen: olika.
Rakar du benen: men ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika, 21.00 - 04.00 :p
Är du blyg? kan hända, ibland.
Sysslar du med någon idrott: nejdu.
Vill du hellre ha mail än brev: venne.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nope.
Har du spytt offentligt: ja.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vettefan.
Är du nöjd med ditt liv: kan nt klaga direkt.
Är du bortskämd: hmm, nja. ibland.
Vad gör du i morgon: skolan, sen vet jag nt.
Vad är det värsta du vet? snö, typ ;)
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? herregud, beror helt på :p minst 50 kr iaf, för en ben&jerrys ;) haha.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen aning.
Vad längtar du till? sommar, typ :p
Har du bra vänner och äkta vänskap? mina är bäst ;) :*
Vad använder du för shampoo? vet nt va de heter :o :p
Vad är det finaste du fått? ingen aning.
En speciell dag du minns: 7/3.
Hur gammal är du: 16 år & 7 månader typ ;) haha.
Tycker du om någon just nu: jaklart.
Om fem månader: huh. nt vet jag :p
Du samlar på: ingenting.
Gröna eller röda äppeln: beror på humör ;):P
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ringer ingen då.
Gillar du golf: hahaha, nej.
Vilken tid gick du upp idag: 07.00. hah. lite för sent men.. :P
Har du sovit i din egna säng inatt: jao.
Har du strumpor på dig nu: ja
Är det okej att gråta: men ja!
När grät du senast: ojoj, 8e kanske.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa my ass off, och köpa massa kläder ;) haha.
Bär du glasögon eller linser: nope.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ja, hallå. men nej, jag bryr mig inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika.
Har du piercing: jao
Vill du gifta dig: vill jag säkert, om några år :P
Vill du ha barn: inte nu , men senare i livet vill jag nog :p
Solar du ofta: nej, lr på sommaren kanske men :p
Är du bra på att laga mat: hmm nej.
Är du flygrädd: absolut nt, jag älskar att flyga ><
Hur vig är du: jag kan stoppa mitt ben bakom huvet. nästan.
Är du musikalisk? jaklart, jag är tondöv! (y)
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten.
Vilken är din favoritglass: B&J, baked alaska ;) haha.
Tror du på ett liv efter döden: nej.
Tycker du om sushi: fyfan nej!
Vad äter du helst när du ser på film: vet nt. olika.
Bor dina föräldrar tillsammans: jaoo.
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: olika
Vilken ögonfärg har du: vet nt :s :p
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: ibland ><
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: gills idrotten i skolan?! ;) hahaa.
Senaste låt du hörde: fade to black - metallica :*

nu; duschen! ;)


Kommentarer
Postat av: alexandra

hej,

tack för tipset om hur man lägger in videor i bloggen som du skrev förut.

och ja, haha jag förstog precis :)

det hjälpte mig mycket!

kramkram.

2009-03-24 @ 22:10:13
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0