19 mars

DJ Zany & MC Dv8 - Nothing Else Matters
Keri Hilson & Timbaland - Return The Favor

Åkte till Lager 157 med Lina och Jasmine idag (: en mkt trevlig vistelse må jag säga men 2 av mina bästa tjejer, saknade dock Paula riktigt rejält! Sen satte vi oss och fikade, blev lite vatten+gräddebad och lite mer barnsligheter, men w/e.
Sen så stack dom och jag väntade en liten stund på att M skulle kma hem, sen stack vi hem till han och hade det trevligt (: Sen så var jag tvungen att åka hem, vilket jag nt ville men..
Sen skulle pappa ha hämtat mig på stan vid typ 20.00, men då va han i Ludvika?!? Av alla jävla ställen ><
Så jag stack till Hemköp och satt där och pratade typ i telefonen tills pappa kom >< haha.
Och jag fick tillbaka min mobil idag, den har ju vart på lagning, men jag fick en helt ny, tacktack!! Tror han som hjälpte mig älskar mig. HAHA.








jag är glad

Kommentarer
Postat av: Paula

Haha nästa gång då hänger jag med ;);) <33

2009-03-21 @ 00:28:40
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0