18 mars

Mediakunskap först idag, kollade på någon väldigt händelserik film om en gubbe som bor i skogen, om hur han lever, filmen är typ helt utan dialog och skit, herregud. Och jag fick veta att Lina irriterar sig jävligt mkt på fåglar oxå, jag ville stoppa upp en i arslet på henne, så hon skulle vara tyst så fort dom lät. Haha! Sen idrott, Lacrosse . Så jääävla bra jag är påre asså, helt otroligt! Eller inte, man kan ju drömma :*

Sen så hade vi svenska, blev indelade i grupper och vi skulle skriva något. Jag är duktig, eller inte.

Sen slutade egentligen jag, för jag var klar med allt, men så jävla snäll som jag är så väntade jag på bästaLina, för hon och Paula var nt riktigt nöjda med sina analyser :)) Så jag och Andreas gick runt och dampa loss, red och skit ;o haha. Sen så tog vi bussen ner på stan med Amanda och Jessica. Gick runt lite allmänt sådär, huh. Sen så tog jag bussen hem, gick hem i solen och var allmänt borta i huvet, och glad? För ingenting, typ.. (a)

Nu dör jag utav dom här braiga låtarna (y)



 

Kommentarer
Postat av: lina

jag vill inte ha en fågel i min röv!!! :O

2009-03-21 @ 23:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0