14 mars

Är svenskarna helt jävla sjuka lr?! Skicka bort någon operajävel lr vad det är till vad det är för land!?!? Snälla nån, och att Caroline kom 2a med sin jävla snälla snälla?! Lägg av. Jag tror jag dör. Kan dom 2 ligga på första och andra plats då kan jag fan oxå vara med och så kan jag vinna oxå, låter otroligt men kan dom kan jag hallå. Herregud. Jag måste gå och lägga mig och försöka smälta in vad det är för skit folk lyssnar på, och jag som ändå lyssnar på allt från Celin Dion till Metallica >< haha. herregud.. xD men aja, är folk sånna, sure. Jag vill bara få ut min åsikt, och ogillar ni den skiter jag totalt i det :P alla gillar olika saker, och tack för det! Det kommer Aldrig bli några låtar med Caroline på min dator iaf ;) 

Sad but true! :* 

Kommentarer
Postat av: Paula

Seriöst! vann en som sjöng opera? :O:O:O

2009-03-15 @ 00:26:16
URL: http://ou.blogg.se/
Postat av: jessica

hahaha håller med XD

2009-03-15 @ 11:31:43
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0