13 mars

SItter här och kollar på From The Hills to The City. Whitney är ju så gullig och Jay är HEET! >< haha.
Jag funderar på vad jag ska ha på mig ikväll, det är ju SBN men jag är nt speciellt intresserad att dra dit men.. :P
Gör det för dom andra ;) dom behöver "Festen Nathalie" med sig för att få åtminstone lite kul ;) ahha.
När jag kom hem låg det ett paket på min säng oxå, från cdon.com där min tröja låg ;)

Orkade nt ta kort på tröjan, men den är ju klart snygg ändå så ;)


köpte 3 par örhängen idag oxå när jag gick runt en stund med Jessica :))

nu ska jag göra nt vet jag.. :P cya.


Kommentarer
Postat av: Paula

Wee need yooou babe <33

2009-03-13 @ 18:27:13
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0