11 mars

Nej, nu sitter jag här, lagomt trött och ska snart gå å lägga mig :) först ska jag fixa lite med min säng, det ser ut som ett bombnedslag, vafan gör jag när jag sover egentligen!? haha.
Och nyss satt jag här och frös arslet av mig, nu är det hur varmt som helst ;o sjukt jobbigt. huh.

Och det är fullmåne ser jag nu, bara jag som tkr det är läskigt eller?! :o ahah.
Aja. Kom oxå på att det var en sån dag jag uppdaterar mer än vanligt ;o weird.

aja. Nu skriker sängen efter mig att jag ska slänga ifrån lite kläder från den och lägga mig och sova, min säng gillar mig och mitt feta arsle :*

godnatt.

Kommentarer
Postat av: jessica

duu kan vaa!

2009-03-13 @ 09:50:29
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0