10 mars

Dagen började med att jag gick och hade datakunskap, där vi skulle lära oss att hacka datorer! ;) huh. Inte för att jag bryr mig om att göra det i framtiden men några andra WoW nördar tyckte de va kul iaf ;)

Sen stack jag, Lina, Paula, Jasmine och Simon till aulan där det var 4 kvinnor typ som spelade blues, och gjorde lite skoj grejer :P .. huh. Jag och Paula är då iallafall döva nu.
Sen tillbaka till M-huset och ha MKO, och skriva ytterst lite på företagsanalysen ><
Och lunch, sen mediaproduktion, graf med thore :P gjorde klart min tidning så jag har sovmorgon @ fredag ;D ahah. Skönt jao.
Sen så åkte jag ner på stan med Amanda, och vi mötte upp Lina, och så stack Amanda hem, jag och Lina stack till sommarjobbs mojjset, och sen väntade jag på min buss >< gick hem i det jävla snöovädret ;o huh. Och så har jag kollat på vänner, och så lyckades jag somna i soffan där uppe ett tag, för jag gick upp och kollade om Lilla My(min katt ><) va där uppe, och det var hon så jag låg och kelade lite med henne, så somna jag >< haha. hmm...


NU; företagsanalys + Metallica!


Coldplay ft. Jay-z - Lost! :*
 

Metallica - The Unforgiven 3
 

Kommentarer
Postat av: Paula

Jag är döv. CP KILLAR!

2009-03-10 @ 22:37:40
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0