00.05

Tjaaosan.

Sitter här och lyssnar på eminem - beautiful och dör lite, den är sjukt bra! :)
Idag har iallafall mammas kompis och hennes man? vart här och hälsat på.. Och inte långt efter kom Camilla, Dave och Elicia :)
Vi har i stort sett inte gjort ett skit, gick ut och gick lite senare på kvällen och sen stack de till sitt place.
Vädret har sugit lite, gick från varmt till regn och iskallt. Roooligt!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, har rätt så sjukt tråkigt. Som vanligt, att det aldrig kan hända något kul här omkring ><
Jag borde kanske dra igång något, fast då blir de ju iförsig bara mjölk och kakor, möjligen saft.
Nej, fan va jag är tråkig, ska nog börja dricka som alla andra. Undra om jag kanske blir lite roligare då, det återstår att se.
Nu mumlar jag bara för att jag har tråkigt och inte vill sova. Men va i helvete, klockan är bara 00.00 och jag går och lägger mig nu, en lördagskväll? Jag är fan den töntigaste och tråkigaste människan jag känner, EVER!

GODNATT



2 oredigerade bilder..

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Fina kort du tar =) hörde att du oxå hade en systemkamera, vad har du för nån? Vad har du för objektiv?



Kram Maria, Beas kompis

2009-06-21 @ 21:19:16
URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0