17.27

Blev alldeles nyss väldigt deprimerad av att ha läst någons blogg. Ja, ja..

Har iallafall vart nere på slussen och spelat minigolf med Ellinor, Sandra, Ida, Leo, Camilla och Elicia.
Sen gick jag till stan med Lina, vi gick runt där och letade efter lite "kallare" kläder eftersom det var så jäääkla varmt, så jag köpte ett par shorts på H&M, ett lite större tröja och ett linne på Gina Tricot :)  Härligt med lite spontan shopping.. :p
Sen så spelade vi kubb här hemma, och jag är egentligen king på det, men ändå så förlorade det lag jag var med i hela tiden. Alltså, vafan? :p haha!
Och nu ska vi typ äta, sen sticker jag la ner till roxnäs med some people! :) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0