TREDJE JUNI

ÅH

Nu längtar jag till nästa vecka då jag får mina glasögon, jag har så jävla ont i huvudet så jag vet inte vafan jag ska ta mig till, jag tog liksom en huvudvärkstablett för typ 1 timme sen som inte har hjälpt alls. Irriterande.

Aja, skola som vanligt idag, förutom att det var temadag, något om indien typ. Blev inget idrottsprov heller för att de krockade med en film som dom visade, jag som ville bli av med det, blir på fredag iallafall.
Sen svenska, satt och kollade på Movie Awards 2009 i ett rum som jag typ aldrig vart inne i, eftersom det ligger inne i bygglängan men skit samma. Satt där iallafall ett tag med några fina människor.
Sen fikade vi på Johans lektion och min kladdkaka var äckligt okladdig. Illa! Haha.
Sen tog jag bussen hem.

Jag och Lina har planerat vad vi ska göra i sommar också, vi ska till göteborg med 2 personer till som inte ska nämnas här, vilket liv de skulle kunna bli ;) haha! Inte för att det kommer hända eftersom det var på skämt, men fatta va mysigt och trevligt det skulle vara! Mmmhmm.... mjao mjao.

Sista riktiga onsdagen idag också, slutar nästa onsdag!! Sen sommarlov!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0