TIONDE JUNI ' SKOLAVSLUTNING



Dagen började med att pappa skjutsade mig till skolan i det otroligt underbara vädret, inte alls. Det regnade..
Sen så satt vi bara i klassrummet och fikade och utvärderade typ.
Sen hade vi idrott, så vi gick upp till idrotten och så pratade vi massor om betyg och shit.
Sen lunch, sen svenska där vi satt i typ 5 minuter, sen fick vi sluta så då gick vi som inte var klara med engelska B provet och gjorde det, sen så gick jag till skåpen med Andreas och vi städade våra skåp.
Sen ut till mediahuset och göra tipspromenad med A-klassen och tvåorna.
Sen så fick vi fika, Glenn sjöng, vi sjön m.m. Haha.
Sen gick jag och Lina, helt hyper, till Ica Maxi och tog ut pengar, sen gick vi till donken och väntade på folk.
Sen kom Jasmine&Paula, det tog inte alltför länge innan Sofie och Kajsa kom också, där satt vi ett tag, hungriga så vi gick och beställde, då kom Matilda och Emil också.
Sen kom Viktor, Daniel, Pontus, Amandha, Isabelle och Maria.
Så där satt vi, helt galna allihopa typ.
Sen så skildes vi åt vid Ica Maxi och jag gick ner till stan, i hopp om att en buss till korsgården skulle gå, men icke.
Den skulle gå efter en timme... Så jag ringde efter pappa.
Imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer ;) haha! Bara kanske, det återstår att se.
Jag ska iallafall börja med att sova sjukt länge, så den som väcker mig tidigt, kommer få mycket skit när jag träffar hon/han. Promise.


Lina fick gula blommer av mig, jag fick vita av henne ;) Hon slängde dock sina efter ett tag... :(


Så går det Lina när man leker på ställen där man inte ska leka!! ;D

SOMMARLOV NU!

Kommentarer
Postat av: you know who

du slängde ju dina oxå! :O och jaa jag har randiga trosor!



HAHAHAHAHA PUSS :*

2009-06-11 @ 00:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0