thought I was unbreakable, but this is killing me



(klickapåbilden)

Började dagen med frukost ute på gården med Camilla och mamma, sen höll dom på med blommor och skit. Då gjorde jag en spellista @ spotify och så la jag mig utanför mitt fönster i hammocken >< Men "tålmodig" som jag är så blev det att ligga där i kanske 10 minuter, sen är jag uttråkad. Ja, Ja.
Annars har jag bara strosat runt häromkring i ett linne och ett par shorts, 2 tummar upp.
Bea, Peter och Robin har vart här idag också, mysigt mysigt. Och Robin bara ler när jag flirtar med honom ;D söthög.
Snart kommer några släktingar hit också som sagt.

Imorgon träffar jag Lina, istället för idag, det gillas!

«Rubrik: In Flames - Delight And Angers»

Kommentarer
Postat av: jessicaboström,

sääxxyyy, hihiii!

ses innan du åker kanske?=) (L)

2009-06-23 @ 19:12:31
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0