sjätte juni ' RIX FM

Idag var det dags för Falun att se de typiska "radio"artisterna, alltså Rix Fm festivalen..
Det började med att min moppe inte startar, så Peter skjutsade ner mig på stan, TACK!
Träffade där Jessica, och vi gick mot Stora Torget där vi mötte Lina, Amanda och Maria. Kollade på förbandet lite snabbt bara, sen så gick vi till själva tivolit typ. Haha! Gissa vad jag och Lina köper där?

När vi väl ätit upp den där kan man säga att våra tungor och tänder va lite blåa, men totalt värt det.
Funderar på om jag ska köpa en sockervaddsmaskin. Alltså jag måste vara sjuk, det tänkte jag också på när det var rättviksmarknad. Feta människa jag är.
Sen tillbaka till Torget och kolla på artisterna och folket som fanns.

Klicka på bilderna, eyy.

Amanda & Maria


Jessica


Lina


Melinda,  Michaela & Lina


Style


Basic Element


Kim (Fick i stort sätt inte en bättre bild, Lina. Sorry)

Sen så fick pappa lov att skjutsa hem mig, mitt i när Måns sjöng ;) haha.
Orkar inte lägga in fler bilder iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0