Penis man äter ?

.. Ett av alla de citat som sparades från gårkvällen med Lina, Paula och Jasmine! :) ;)

Åkte iallafall till sundborn till Paulas sommarstuga med Lina och Jasmine.
Kollade först på film, åt tårta, Paula öppnade sina fina paket, fick t.ex ett glas, halsband, några hudshossan, 2 stycken såpbubblor grejer, och några informationsblad från apoteket ;) Haha, helt oseriöst men jaja! ;D
*Halsbränna & sura uppstötningar
*Gasbesvär
*Förstoppning
*Inkontinens
*Sluta röka
*Mensbesvär

Sen spelade vi Med andra ord, och alla gånger förlorade den personen som var med mig. Jag är förfan blåst.
Och Lina, hur förväntar du dig att jag ska veta hur Byxor ska bli Bosby? Aja, många förvirrade saker sades under tiden iallafall ;) Men kul!
Sen dansade vi lite, huh ;) haha! :D
Stack sen ner till sjön och Jasmine och Paula badade? Vilka idiotas! :D
Sen tillbaka till huset och kolla på film. Sen vid kl 03.00 så går vi till köket och käkar lite nattmat, mat smakar bäst på natten, så det blev lite kyckling, potatissallad och gurka!!
Sen en till film, tror jag ?! Jaja, sen sov vi typ, sen så hade jag tydligen sagt något riktigt sjukt till Jasmine och Paula i sömnen. Haha, läskigt! ><
Och Lina taffsade på mig, asså vaihelvete? Jag får aldrig vara ifred, hon gör det när hon är vaken och när hon sover?! Jag och mitt arsle får aldrig en lugn stund!  
Sen sov vi till typ 1, kollade på ännu en film, åt och packade, stack sen hem :)
En jävla trevlig kväll, natt och dag med er! :D <3

Lägger upp bilder senare! >< :)

Kommentarer
Postat av: Paula

Han som som lägger piller i ögonen ;D;D;D<3

2009-06-15 @ 23:25:58
URL: http://njohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0