look up in the sky. Its a bird, its a plane, no its me 'cause im fly, im fly, im fly.






Imorgon slutar en konstig skolvecka, som varit både uppåt och neråt.
Things change. That's it.
Skönt att de finns folk som gör vardagen lite bättre iallafall.

Så fort man förlorar något, det är då man inser vad man har/haft.
Så nu ska jag söka upp kontakt med folk jag inte snackat med på länge, som jag förlorat kontakten med på ett eller annat sätt.
Får se hur det går eftersom jag inte är världens bästa person på att ta första steget till något.

' Du är fortfarande den där personen jag såg i matsalen för första gången första terminen i skolan, han som jag tyckte var så jävla snygg ;) '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0