laidback men ändå så tung (bildbomb)


Ja, jag har lagt upp den förut! ♥



Jag vaknade till solsken idag, jag trodde att jag aldrig skulle få uppleva det här i Sverige.. 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske träffa Jessica.

Bilder från sundborn med tjejerna:


Jasmine♥


Födelsedagsbarnet Paula♥


Lina♥


Paula fick såpbubblor av oss ;D haha!


Och vi fick tårta á la Paulas mamma!


Och 1 ljus fick det bli!


Och Lina vart sur för att hon inte fick hatten med fågelskit på. Stackarn.


"MED ANDRA ORD"


Jasmine.

Och nu går det inte att lägga in fler för blogg.se dampar kan jag tänka mig. Jag får lägga in dom senare ;) :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

hahaha kul hade vi! :D:D ;) <3

2009-06-19 @ 00:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0