HEJDÅ FALUN, HEJ RIGA

Heeyy.

Tog moppen till roxnäs idag, mötte upp Jessica och vi låg där i typ en kvart, sen gick vi till huset där Camilla&CO hyr lägenhet för sommarn. Satt där i skuggan ett tag typ och sen så stack vi, men jag blev spontan av mig och åkte dit där jag visste att Jessica skulle cykla, och vi åkte och köpte glass. Sen drog jag hem och har inte gjort något alls, har bara packat lite för imorgon.

Vill egentligen åka ner till lilltorpet men eftersom ALLA som jag brukar vara med bor på andra sidan stan så orkar/kan ingen komma dit. Ja, ja ><

Det blir iallafall kryssning till Riga imorgon, livrädd är jag för att jag kommer säkert typ, drunkna eller något, så be för mig förihelvete! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0