FJÄRDE JUNI

Bara för att börja inlägget sååå otroligt bra, så är jag sur för att många är på springsteen, och inte jag. Deppar ihop lagomt mycket.

Aja, började med engelska idag då vi kollade på en otroooligt dålig kärleksfilm. Jag älskar såna filmer men den va fan kass! >< haha. Kanske bara för att jag var sur på att vi inte kollade på Chocolate istället. Får kolla på den innan jag somnar annars ;)
Sen matte då vi i stort sätt inte gjorde någonting, satt bara utanför klassrummet och jobbade lite.
Sen skulle det bli uppvisning av mediaelever som har något på ind. val så dom uppträdde :)
Sen slutade vi så jag, Lina och Andreas cyklade ner i regnet, eller jag satt bakom Lina med ett paraply (a)
Sen gick vi in på Clas Ohlson och köpte paraplyn. Mitt fick bli ett rosa!
Sen gick vi runt och kollade lite, kollade på invigningen av Falu Kalaset. Sen så lämnade vi Paula, Jasmine och Andreas, eftersom han skulle träffa någon han aldrig träffat förr ;) haha.
Så jag och Lina gick och fikade på Pralin med Melinda. Får minnen, eftersom jag, Melinda, Amanda och ibland Jessica ofta åkte ner på torsdagar och fikade där, på den tiden var jag en ganska fattig jävlen med tanke på att jag alltid köper den där jävla chokladen som är beroendeframkallande. Haha.
Sen träffade jag och Lina Johanna. Träffade sen Matilda och Emil som vi gick till karusellerna med, eftersom dom och Lina skulle åka någon. Jag köpte min älskade sockervadd, sen gick vi till biblioteket, där jag hittade en bok som jag ska låna imorgon, en bok om VÄNNER! AMAZING!
Sen skulle jag hitta en biografi om Cliff Burton men som inte fanns där. Jaja :)
Sen satte jag och Lina oss på en bänk inne i gallerian i väntan på buss. Hade en riktig trevlig stund, som alltid!

Och nu har jag skickat in min rapport för andra gången, men det går inte att få med titelsidan, det stod att de var en felaktigt format första gången, sen fixade jag det, men det går inte iallafall. GAH! Damp. Fixar det imorgon.

Idrottsprov imorgon, ska även sova hos Jessica imorgon.


jävlar va text det blev...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0