ÅTTONDE JUNI

Jag har nyss insett hur jävla skönt fenomenet SOVA är. Vaknade nyss av att mamma skrek på mig, orkade inte alls gå upp först. Nu sitter jag är, ca 3 minuter efter att ha vaknat med värsta sommarkänslan.
Fick lov att dra på musik, blev dock en som jag har haft på iTunes sjukt länge, denhär!
En låt som alltid funkar ;)
Även denna, den kommer nog spelas mycket i mina hörlurar, eller rättare hörlur eftersom en va dom är pajj :)

Jaja, spel på matten, prata internet på mku, lunch. Redovisning, kladd på min arm, och pianospelande på musiken, skriva ett engelska b prov. Gå till bussen från stan, hem. Huhuhu.

Får finbesök från usa och får glasögonen imorgon, ser ut att det blir ljust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0