ANDRA JUNI..

Hade först datakunskap idag, då jag gjorde jag klart min hemsida tror jag, och fixade källorna och la ut dom också.
Sen hade vi mediakommunikation, då utvärderade vi året som gått bara, och imorgon på Johans lektion ska vi fika ;D
FettoNathalie kommer fram!
Sen så slutade jag eftersom jag inte har någon MPR, så jag åkte hem, sen så åkte jag till skolan igen och skrev engelska uppsatsen, fyfan va dåligt. Ångest.
Sen ner till stan och träffa min bruuursa Peter och fixa glasögon, så den nionde kommer jag få mina glasögon ;D NICE! Haha. Kommer kännas fett annorlunda.
Nu ska jag plugga till idrottsprovet som är imorgon :)

Idag är det också bara 1 vecka kvar tills Camilla, Dave och Elicia kommer hem från Florida och hälsar på :D




Bjuder även på den, sjukt bra är den. Men alla är sega, hörde den för första gången typ förra året. På lunar faktiskt.
haha! >< Jaja.......

Kommentarer
Postat av: Paula

:( Bara du mår bra babe <3

2009-06-02 @ 20:45:30
URL: http://ou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0