22.02

Skriver bara lite snabbt nu, ska in i duschen snaart, känner mig enormt äcklig. Först och främst för att jag har 20.000 lager foundation i facet, har inte haft det på fleera veckor och jag kände för att testa det nu ikväll bara för att liksom. Och jag inser nu att det är riktigt vidrigt. Hihu.

Ja, ja. Tina, Peter och Tuva har vart här idag. Camilla och dom kom lite senare, även Bea, Peter och Robin. Helt fullt hus. Bokstavligt talat eftersom vårat hus är likt ett dass..
Imorgon följer jag nog med Camilla, mamma, Bea och Robin ner på stan och kikar, har inte speciellt mycket mer för mig.
Och på tisdag träffar jag finally Lina, då hon kommer hem från uppsala.
Då kommer också mammas systers dotter hit, tror jag?! Träffar dom iallafall inte speciellt ofta. Haha..

Den här veckan kan gärna gå liite snabbare också. Sticker till Riga nästa måndag ;D hihu! Blir iförsig bara borta 3 dagar så ni behöver ju inte sakna ihjäl er efter mig ;) :o (a) 

Ja, Ja, DUSCHEN NU. heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0