02.06

Blev att åka hem till Lina idag(igår). Sen kom Erik dit, och vi börjde gå till Amanda, sen träffade vi Maria sen så stack vi ner till roxnäs där de var dött så vi gick till hälsinggårdsbryggorna och hade det mysigt. Sen drog Maria och Amanda.
Erik hade allmänt damp och dansade runt och såg gullig ut, Lina också för den delen, såklart!! Sen efter ett tag så kände jag att jag var tvungen att åka hem, annars skulle jag somna och frysa fast på moppen :p
Ja, ja. Det var iallafall grymt roligt :) Härliga fina människor jag har omkring mig iallafall♥, och nu är det här ett sådant tillfälle som jag hatar att jag bor på andra sidan stan motför alla andra. Så fort jag kan blir det en lägenhet i stan, helseriöst! :P

Lägger in bilder från idag(igår) sen iallafall ;) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0