you can't be me, i'm a rock star

Efter en skål med popcorn framför några avsnitt av Vänner och en promenad i duggregnet sitter jag här, glad som en lärka(?) Heter det så? :o Ibland kan regn få en att bli glad, IBLAND!
Lyssnar på Michael Jackson - Dirty Diana också♥

Idag så fortsatte jag måla väggarna i hallen lite.
Sen så blev det en "spontan" resa ner till stan med mamma Eva, syster Camilla, syster Bea, systerdotter Elicia och systersonen Robin! 
Köpte bara en mineral foundation och så fick jag låna en b.u.s spray av Bea som jag tänkte ha till en sak som är nästa vecka, längtar jag? -Ja!♥
Skjutsade hem Bea och Robin sen blev det att måla mer i hallen när vi kom hem.



En bild från klass grejen. Viktor & Andreas.

Rubrik: N.E.R.D - Rock Star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0