will we ever know what the answer to life really is?



Efter att ha haft massa folk här under dagen så känns det faktiskt väldigt tomt här just nu. Men lite skönt.
Sen när solen kom fram bland molnen så la jag mig i hammocken med en filt och somnade där. Faktiskt riktigt skönt, att bara vara lite själv när det är folk omkring mig i stort sett hela tiden just nu. Ja, ja.

Idag beställde jag iallafall en ny skärm, kan ju inte ha Daniels forever. Så den kommer la om ett par dagar (: Gooodie.


Ja, jag vet. Jag och mina jävla blombilder..


Rubrik: Iron Maiden - Blood Brothers

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå gärna in och rösta:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

2009-07-14 @ 13:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0