something sure can knock me off my feet



.. passar absolut inte som rubrik till inlägget men jag bryr mig inte.

Ja, ja. Jag har fått mitt nya modem nu iallafall, skaffade ett mobilt så Nathalie kan ha det till den bärbara som hon ska köpa om ca 100 år :)))
Men jag behöver fortfarande en skärm(nej, jag skriver inte bara och hoppas att det ska komma på rätt ställe ;) ) men jag har fått låna en av Daniel så länge, snäällt!
Jag har blivit helt tokig att inte ha internet, jag har liksom setat här i några timmar och läst bloggar, kollat på alla bilder som typ 50 vänner lagt upp på bdb, kollat igenom facebook m.m. Det låter löjligt men det är hemskt utan dator, eller iallafall internet.

Så mina kvällar har liksom bestått utav film, vart med brorsan Tobbe som kommit hit från Kungsbacka m.m.
Och jag gillar absolut inte vädret, det regnar ju så in i helvete. Ge mig lite sol, tackdu.

Orkar inte lägga in bilder från Riga senare så jag slänger in dom nu..

Dag 1..

onödig bild, men w/e. På väg till båten.




Precis börjat åka.




Jag och Camilla gick ut på däck.






"Klubben" där det var folk som uppträdde både första och andra kvällen.


Vi hade först beställt 2 av de billigaste hytterna, och så gick vi upp på däck och kollade när vi började åka men Camilla frös och jag hade ont i fötterna så hon och jag gick ner till hytterna och insåg då att det fanns en slags "Danger-dörr" som var där och den skulle vara stängd under hela resan, och man var tvungen att gå en skitkonstig väg och sen ner för några trappor för att komma till hytterna, men mamma satt ju i rullstol efter att ha brytit foten och Dave kan inte heller gå i långa trappor så vi gick till informationen och då fick vi nya, och bättre hytter istället, som hade fönster. Thank God, jag hade nog fått något utbrott om jag hade bott i den andra hytten. Ja, ja.

Dag 2...

På morgonen åt vi en bufféfrukost och sen gick vi av båten och började gå till, något?








Ett typ riktigt fattigt ställe. Människorna där inne stod och glodde ut genom gardinerna, eller gardiner är att överdriva, det var lakan men det påminde mig om filmen House of Wax där dom kollade ut genom fönstret med jämna mellanrum. Ingen som fattar men jaja.


Torg.






Min mobil fungerade? :o Amazing.




På båten påväg från Riga.


Den godaste av de 2 sorter jag drack.


Genom fönstret från "klubben" vi satt på. Och jag måste bara säga att jag har sett den snyggaste människan någonsin, okej nästan, det finns fortfarande en som är lite snyggare, men ändå ;) Han bodde dessutom i våran hyttlänga, mjaow >< -.-

Dag 3...


I bilen påväg hem från stockholm.
Jag somnade liksom med hörlurar i öronen, och innan jag slöt ögonen var det sol, och när jag vaknade ca 10 minuter senare regnade det så in i helvete! ><

Vi såg också en jävligt snygg bil där, en Mercedes Maybach(?) grymt snygg, men ska man ha den så får man lägga ut ca 5 miljoner, värt eller ovärt?

Ja , ja. Inget speciellt för er att kolla på kanske, men jag lägger upp bilderna mest för min egen skull, så jag kan kolla tillbaka på dom senare i livet ;) hahah..

Vi var också tvungna att ta bort Maja♥ igår, hon höll liksom på att pissa över alla mina saker typ och hon slogs med de andra katterna nästan hela tiden, så pappa tog hit en jobbarkompis som är jägare typ som fick ta med henne lite längre upp i skogen och, ja, döda henne då. Jag hade egentligen velat ta'tt henne till veterinären men det kosta typ 600 kr att ge henne en spruta och det är ju kanske lite för mycket.

Rubriken: The Used - Burning Down The House

Långt inlägg de blev då ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0