som tonårsbarn på hemväg efter gårdagens debut



Jag hör hur Winnerbäcks röst åker ut genom högtalarna och försöker lista ut vad jag ska skriva.

Idag har det varit fullt hus här typ hela dagen, som vanligt.
Först kom syster Camilla, Dave och Elicia hit, sedan Daniel som ska ta kort på deras bil och lägga ut en annons om den typ, sen kom Jan, Gudrun, Per-åke och Jonathan, och strax efter kom mamma och pappa med farmor och farfar.
Sen skulle Camilla, Dave och Elicia åka till Lugnet för att Camilla ska träffa sin pappa, Bea åkte nog antagligen också dit. Ja, vi är bara halvsyskon ;) :)

Nu har pappa åkt till jobbet, och mamma sticker snart ner med grannarna ner på cruisingen(stavning?) , vafan ska jag göra då? Ut och springa? Nej, låter inte som något jag skulle göra..

Jag var  föressten ner och kollade i boden vi har, och kollade igenom lite lådor som är mina från när jag var liten. Hittade lite småskojjiga saker, speciellt ett par solglasögon, som man typ kan "packa ihop" >< Iallafall så var dom ganska coola för glasen(eller vad det är) gör liksom att omgivningen ser lite "gammal" ut, så jag försökte få med hur det såg ut i kameran och tycker själv att jag lyckades ganska bra ;o :)




Rubrik: Lars Winnerbäck - Elegi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0