ser jag tjock ut i den här?

"Ser jag tjock ut i den här?"
"Ingenting passar, jag känner mig vulgär"
Jag tycker om dig som du är, du är naturligt extraordinär.

Åkte alltså ner till stan och träffade Lina "Rövis" Logren idag. Vi fikade på åhléns och så diskuterade vi massor :)
Sen så gick vi runt lite och så träffade vi Michaela som vi gick runt med ett tag :)
Kom iallafall hem med Osis, hårfärg, mascara och så Svenska Lantchips ofc ;) :)
Och nyss kom min broder hem med lite gottigotta åt mig, så det blir la fintfint :)))

Btw, innan jag åkte så hittade jag en riktigt fin påse i min postlåda, jag hade alltså fått hem min klänning och en tröja med Kat Von D på från Nelly.com :D Snabbt gick det också, beställde liksom grejerna igår. Jag älskar rea!
Sweet Top SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM
 
Kat Von D Tee SEK 39, Dark Muse - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0