I wanna be the one you say to: ti amo!

Innan jag skriver något annat så lyssna:

Alien Ant Farm - Smooth Criminal

Sådär, men håller mig fortfarande till originalet.


Iallafall så har dagen inte varit speciellt händelserik, först åkte mamma och pappa iväg så då dammsög jag.
Sen när dom kom hem så "tvättade" jag väggarna(skriver sen varför :p), sen så tvättade jag golvet(heter det "tvättade golvet" btw?).
Sen så gick jag och mamma upp till sjön när pappa hade åkt till jobbet, när vi kom tillbaka så målade jag våran hall litegrann, får la duga (: Men jag kan ju iförsig allt så, nästan

Nu ska jag hoppa in i duschen efter en riktigt hård dag >< haha. Imorgon sticker jag kanske ner till stan, måste köpa en sak, kanske 2 :o

Rubrik: Brahim - I Wanna Be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0