He broke all the rules so you would think he was cool

Jag förtjänar en resa till ett varmt land, eller åtminstone ett macroobjektiv :(
Jag har målat i stort sett hela hallen, jag har mensvärk, ja, de är nog det. Haha. Men det är jobbigt, lovar.

Skulle egentligen bowlat med Lina & Melinda idag, men pappa kunde inte skjutsa och jag hade glömt att tanka min moppe så jag kunde inte åka iväg >< Sen så skulle det vara något hos Melinda ikväll men jag orkar inte åka, har så jävla ont i ryggen.
Jag är bara glad över att jag har "tjejproblemet" nu, och inte nästa vecka, då hade de vart jobbigt >< 

Nu ska jag lägga mig framför Vänner, med choklad och en Ipren. Fast chokladen är nog slut. Jag behöver choklad, nu! PAPPA!



Rubrik: P.O.D - Youth Of The Nation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0