jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans






Ett lyckorus gick genom min kropp nyss
.
Vilket är viktigt att veta faktiskt, för jag har varit helt borta, sur, deprimerad och rätt tvär mot allt och alla i några dagar nu.
Jag funderar rätt mycket nu för tiden, alldeles för mycket. Vad skulle ha hänt ifall jag hade gjort något annorlunda? Skulle det ha gått bra om jag hade lagt ner mer själ i det? Ungefär. Jag skulle bara vilja veta hur det hade sett ut nu.
För jag saknar människan, för mycket.

Där försvann lyckoruset ...


tänker du på mig så som jag tänker på dig ?


Rubrik: Lars Winnerbäck & Miss Li - Om Du Lämnade Mig Nu

Åh, Winnerbäck, min kung! Kommer till ejendals 4 december. Jag tackar inte nej till en biljett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0