De som ska på sonisphere..

.. ska jag slå riktigt jävla hårt! :)  

Iallafall så var det ju "klassfest" på roxnäs igår, ca 7 personer kom(?) Det var jag, Ida, Maria, Andreas, Viktor, Matilda och Emil som var där. Visst, dom som var borta är det ju självklart för att dom inte kan komma, men dom andra som var hemma men inte kom för att "alla" andra sa att dom inte skulle komma. Ja, ja. Skit samma.
Hade jag bara haft Lina, Paula och Jasmine där hade det vart lite trevligare :)

Iallafall så tog jag moppen till volvo först och fyllde på min mobil, åkte sen ner till roxnäs där Ida, Maria, Andreas och Viktor va, dom höll på och grilla och dricka typ, Andreas ska jag inte ens kommentera ;) haha.
Vi gick runt lite på ön och sådär, satt på bryggan och hade de fiint (: Sen kom Matilda och Emil en stund, och Ida mådde inte speciellt bra så Matilda och Emil skjutsade hem henne, och jag, Maria, Viktor och Andreas var tvungna att vänta på att Mattias skulle komma från Säter, vilket tog typ 700timmar. Aja, sen så gick vi till ÖB för att möta upp han och en annan Mattias typ, sen stack vi till busshållsplatsen för att M, A och V skulle hem till Maria och jag tog moppen dit, hos Maria
så åt jag och M nudlar, V & A åt ravioli(?) Kall dessutom. Sen somnade alla hos Maria och efter ett tag kände jag att jag borde nog åka hem >< haha. Undrar hur Viktor och Andreas mår idag ;)

Idag så ska vi ner till Camilla och äta, sen ikväll ska jag träffa Lina. Skulle egentligen träffa Jessica idag också men ska kolla om vi kan ses imorgon istället, eller om jag kan ta en stund idag. Vi får se (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0