And now I can see, how fake you can be

En trött Nathalie, lyssnar på sum 41, det var längesen sist. Dom är bra, ja.

Drömde en konstig dröm inatt, jag hade skaffat en lägenhet i stan och att jag skulle på ett dop med min kille. Vet dock inte vem ungen var, eller vem som var min kille. Dopet var där jag hade en konsert med kören förut, Jessica vet vart jag menar. Men när vi kom dit så var det ingen där, det var liksom slut, och så ringde jag mamma och frågade vart dom var då sa hon att det var klart redan. Då visade de sig att jag och min kille hade glömt ställa tillbaka klockan när de hade blivit sommar.(man ställer väl tillbaka klockan då?) Sen vaknade jag när jag ramlade i trappan påväg till lägenheten :s
Sjuk dröm.

Aja, när Camilla och dom kommer tillbaka upp hit ska jag be henne klippa mig och sy in min klänning :o Så de blir av någongång.


Rubrik: Sum 41 - Over My Head(Better Off Dead)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0