snälla pappa, ge mig pengar! ><

www.forever21.com

a nej att ha dom här kläderna hängandes i min garderob i sommar.

(Bilder @ Forever21.com)

www.Have2Have.se

(Bild @ have2have.se)


www.GoJane.com




(Bilder @ Gojane.com)


Det skulle kännas så härligt att ha ett jobb och i slutet av månaden få pengarna man kämpat för, som man kan göra vad man vill med. Slösa eller spara.

Jag och pappa pratade om nåt liknande för någon vecka sen, att om han skulle vinna 113 miljoner som en annan gjorde på lotto för ett tag sen, så skulle han först lägga in pengar på mitt och mina syskons konton, ge oss ett varsitt kort som det fanns 100.000 på, som vi fick göra vad vi ville med, vi skulle köpa en lägenhet i något annat land, resa så ofta vi kan, bygga ut huset, göra så jag skulle få min egen "Walk-In-Closet". Låter ganska så förbannat härligt och jag får säga det själv. Det jag skulle göra med mina pengar skulle vara att åka till sthlm, köpa vafan jag än vill ha, åka hem och sen handla vad jag vill på internet, och köpa huuuur mkt som helst på resorna vi skulle åka till.
Jag antar att vi inte har sådan tur som vissa andra har som vinner på lotter. Hmm.

Aja, sängen nu! Trött som as. huhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0