Rachel, Monica, Phoebe, Joey, Chandler & Ross.

En rubrik som kommer komma när jag inte har någon fantasi at all! >< haha!

Iallafall så har jag inte gjort mycket idag. Har bara skrotat runt här hemma. Har gått fram och tillbak utan att ha gjort någonting :P Men Vänner har gått på tv:n, absolut Hela dagen :P haha. helt sjukt.
Men nu på kvällskvisten så pratade jag med Jessica, och så började jag flytta på min säng, och det slutade med att min säng nu står utåt från väggen, databordet står typ brevid, well, det är bara det :P haha. Hade tänkt ta och lägga ut bilder på hur de ser ut, men det är för stökigt! ^^

Imorgon så sticker jag till skolan, och efter det ska jag träffa Melinda lite
=D  det var längesen nu, tyvärr!

Skriver nog ngt imorgon.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0