vi svävar fram (ganska så fail rubrik)

Sitter här och dör, har ont i huvet och hör Rules Of Engagement från tv:n.
Kollar på mobiler och grejer, jag får verkligen DAMP på min mobil, den fungerar verkligen inte alls, stängs av HELA tiden, hackar och ja, massor. Jag började skriva ett långt sms till Jessica, hade bara några rader kvar, vad händer?! Jo, den blir elt svart, vibrerar lite som den brukar och startas om. Så jävla irriterande. Började skriva ett nytt sms till J, va nästan klar igen, och den startas om EN GÅNG TILL! Jag tror jag dör, jag slängde mobilen i väggen och satte mig här >< haha. Jag skulle ha lyssnat på fleras tips om att den var dålig, men intefan gjorde jag det. Jag hade bestämt att jag skulle ha den. Aja. Kommer absolut inte få någon ny mobil iallafall, kommer behöva köpa nästa själv, men jag har inga pengar. De får fixa sig.

Här är 3 som jag skulle vilja ha:

1:

2:

3:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0